Projekt pn. „Partnerski Projekt Budowy Instalacji Odnawialnych Źródeł Energii dla Gmin Województwa Małopolskiego” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
ZGŁASZANIE AWARII INSTALACJI
Mieszańców gminy będących uczestnikami programu pn.: „Partnerski Projekt Budowy Instalacji Odnawialnych Źródeł Energii dla Gmin Województwa Małopolskiego” zapraszamy do zapoznania się z poniższą informacją oraz do pobrania formularzy zgłoszeń awarii.
- 1 ZGŁASZANIE AWARII FOTOWOLTAIKA
- 2 ZGŁASZANIE AWARII PIEC
- 3 ZGŁASZANIE AWARII SOLARY
- 4 ZGŁASZANIE AWARII POMPY
W przypadku wystąpienia awarii zgłoszenia awarii instalacji zamontowanych w ramach programu na odpowiedni formularzu należy kierować do Urzędu Gminy i Miasta Nowe Brzesko:
- w formie skanu wypełnionego formularza lub wiadomości mailowej z wszystkim wymaganymi i opisanymi poniżej informacjami na adres:
- w formie wypełnionego formularza lub pisma z wszystkim wymaganymi i opisanymi poniżej informacjami:
Urząd Gminy i Miasta Nowe Brzesko
ul. Krakowska 44
32-120 Nowe Brzesko
DZIENNIK PODAWCZY
- lub bezpośrednio na poniższe adresy z tabeli oraz wówczas koniecznie do wiadomości UGiM Nowe Brzesko na adres: ugim@nowe-brzesko.pl oraz awaria@doekogroup.pl
Zgłoszenie awarii w formie maila lub pisma musi zawierać min.:
- Imię i nazwisko
- Adres
- Numer telefonu
- Opcjonalnie adres email
- Opis zgłaszanego problemu – co zauważa użytkownik i interpretuje jako stan awarii
- Lista wyświetlanych błędów (jeśli dotyczy)
- Numer seryjny urządzenia
- Dokumentacja zdjęciowa (pomaga wstępnie zlokalizować problem)
INSTALACJA | DO WIADOMOŚCI | FORMULARZ | |
FOTOWOLTAICZNA | serwis@sanito.pl; wojciech.harkiewicz@sanito.pl; andrzej.placzkieiwcz@sanito.pl | awaria@doekogroup.plugim@nowe-brzesko.pl | 1 FOTOWOLTAIKA – ZGŁOSZENIE AWARII |
KOTŁOWA | serwis@sanito.pl; agnieszka.wojtarek@sanito.pl | awaria@doekogroup.plugim@nowe-brzesko.pl | 2 KOTŁY – ZGŁOSZENIE AWARII |
POMPY CIEPŁA | serwis@sanito.pl; agnieszka.wojtarek@sanito.pl | awaria@doekogroup.plugim@nowe-brzesko.pl | 4 POMPY – ZGŁOSZENIE AWARII |
SOLARNA | serwis@flexipowergroup.pl | awaria@doekogroup.plugim@nowe-brzesko.pl | 3 SOLARY – ZGŁOSZENIE AWARII |
UŻYTKOWNIK INSTALACJI ODPOWIADA ZA PRAWIDŁOWE I ZGODNE Z PRZEZNACZENIEM UŻYTKOWANIE INSTALACJI ORAZ JEJ BIEŻĄCĄ KONSERWACJĘ.
W PRZYPADKU BEZZASADNYCH ZGŁOSZEŃ USTERKI I WEZWANIA SERWISU KOSZTY PONOSI UŻYTKOWNIK DOKONUJĄCY ZGŁOSZENIA.